Så kom den hemska dagen, att vi tog farväl av vår finaste Iris, 20260529.💔
Min trogna följeslagare, vän, keliga, tokiga, högljudda, spårsäkra, krävande, apporterande, jaktkompis och ”urmoder” till vår kennel ❤️❤️❤️
Iris somnade stilla in i min famn med Marcus och Ava tätt intill.❤️
Väl hemma igen, fick resten av tjejerna ta farväl innan vi begravde henne vid syrenhäcken väl synlig från huset och framförallt för att ha henne nära ❤️. Vi planterade en Iris i en underbar lila/blå färg på graven som kommer blomma runt hennes dag.
Detta är den hemska baksida av att äga en hund… 💔
För alltid i våra hjärtan ❤️

Beklagar sorgen, baksidan av att omge sig med pälsklingar. Men sorgen är ett bevis på att den man sörjer haft ett stort hjärta. Va fint att plantera en Iris på hennes grav.
Tack Dunja 🙏