Så kom den hemska dagen, att vi tog farväl av vår finaste Iris, 20260529.💔

Min trogna följeslagare, vän, keliga, tokiga, högljudda, spårsäkra, krävande, apporterande, jaktkompis och ”urmoder” till vår kennel ❤️❤️❤️

Iris somnade stilla in i min famn med Marcus och Ava tätt intill.❤️

Väl hemma igen, fick resten av tjejerna ta farväl innan vi begravde henne vid syrenhäcken väl synlig från huset och framförallt för att ha henne nära ❤️. Vi planterade en Iris i en underbar lila/blå färg på graven som kommer blomma runt hennes dag.

Detta är den hemska baksida av att äga en hund… 💔

För alltid i våra hjärtan ❤️